{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب دوستان عزیز هیچ اشکالی نداره که کادو تولدمو یه سال قبل

خب دوستان عزیز هیچ اشکالی نداره که کادو تولدمو یه سال قبل بدین اصلا هم ناراحت نمیشم(کد پستی بدم؟)
دیدگاه ها (۲)

شرح حال:

اسییرررتم [ _ ]

نه نه نه نه خواهش میکننننمممم🗿🚬

هووومم✨️✨️

چشم میزارم نه خب نمیشناسم ببخشید و نه ناراحت نمیشم عزیزم عا ...

سلام دوستانمن یه سوال داشتم یعنی پستای من ارزش حمایت کردن ند...

ناشناس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط