{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیازی به تشکر نیست... 😂

نیازی به تشکر نیست... 😂
دیدگاه ها (۱۷)

و منی که با تموم بگایی ها و اتفاقات خوش و خرمم 😂و زندگی ثانی...

کاهی اوقات گریه کردن خوبه....

احساسات ندارین؟دلتون از سنگه؟چطونه؟چرا؟ی دلیل بدین بم!خوشتون...

شما که دیگه با نوع ادیت مورد علاقهام آشنا شدید

ریدم ولی به روم نیازید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط