{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنیا قشنگ نیست : )

دیدگاه ها (۰)

برنگرد این رابطه خوب تموم نمیشه (:

من که بیخیال شدم بذار کارما بزنه : )

همیشه تنها بودن قشنگ نیست

تو دنیا هیچ جنگی قشنگ نیستجز جنگیدن برای رویاهات! #روان_مثبت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط