{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایییی اینو که دیگه نگووووو از حق بودنششش

وایییی اینو که دیگه نگووووو از حق بودنششش
دیدگاه ها (۳)

اینو خیلی باور دارم خیلی🗿🤝🏻🖤

ولی این...😂

وایییی این خیلی خیلی حقه

حققققق

وایییی اینو چن روز پیش به دخترخالم نصیحت کرده بودمممممم🤣🤣🤣وا...

واییییدیگه رد داده.....

وایییییییی من اینو میخواممممم وای وای وایییی خیلی خوب بود فی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط