{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ هیچ درختی به خاطر پناه دادن به پرنده‌ها بی بار و برگ نشده تکیه گاه باشیم مهربانی سخت نیست... ! 🕊🎄

دیدگاه ها (۵)

در و باز کن ، فقط میخوام یکم بازی کنم... 🕷🕸

✲ از درد کشیدن خسته شدم...

✲ از این خوشحالیا لطفاً... 🥺✌

✲ بعضی حرفا چون حقه بیشتر به دل میشینه... 😌👌

هیچ درختی به خاطر پناه دادن به کبوترهابی بار و برگ نشده است ...

* «یا عماد من لا عماد له» ای تکیه گاه آن که تکیه گاهی ندارد....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط