{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

❤با همتونم، من هستم❤ (البته موقع مدرسه نیستم چون گوشی ندا

❤با همتونم، من هستم❤ (البته موقع مدرسه نیستم چون گوشی ندارم اون موقع ولی همه تابستونا من هستم❤)
دیدگاه ها (۱۶)

کیا ازم متنفرن یا بدشون میاد؟

خب بسم الله الرحمن الرحیم بپرسید😂

😂😂

اون موقع من دوست ندارم

من یه غم بامزه م.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط