داشتن خواهری مثل مریم، یعنی داشتنِ یه تیکه از بهشت روی زم
داشتن خواهری مثل مریم، یعنی داشتنِ یه تیکه از بهشت روی زمین... ♥
آبجی مریمِ مهربونم، ممنون که هستی و با وجودت دنیای من رو قشنگتر میکنی. خیلی دوستت دارم!»
@maryam_farhadi
آبجی مریمِ مهربونم، ممنون که هستی و با وجودت دنیای من رو قشنگتر میکنی. خیلی دوستت دارم!»
@maryam_farhadi
- ۹۱۶
- ۲۹ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط