{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه حسی بهت میده این وضعیت ؟؟؟

چه حسی بهت میده این وضعیت ؟؟؟
دیدگاه ها (۰)

یادش بخیر پابجی کاش نت بین المل وصل کنند سه ماهه پلی ندادم 😢...

جواب بدین

نیاز به سکوت #silence

اما اون حسی که داری درس میخونی بهت میده که در آینده راحت باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط