{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🖤🥀

🖤🥀
دیدگاه ها (۰)

بهم میگن نمیشه... بهم میگن نمیتونی... بهم میگن غیر ممکنه... ...

🖕😏

دست کم گرفتن من عواقب خوبی نداره... 😏😉

یاد گرفتم دیگه دردامو به کسی نگم... 🖤

...لا یوم کیومک یا اباعبدالله...#محرم #امام_حسین #کربلا #طفل...

بمیرم. برات. حسین جان 😔😔🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط