{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من.مردم.کسی.حق.نداره.گریه.کنه. گریه.فیک

نمیخوام.بعد.مرگ.عزیز.دلتون. بشم.🥺🥺
دیدگاه ها (۱۴)

وقتی.داداشت.ساقیت.باشه😌.😋.

نفس.بانو

@erfan2290

چون مال منی ...

انقدر گریه کردم که بدنم جون نداره تایپ کنه..:))💔

ادما وقتی میمیرن برای همه عزیز میشن... وقتشه منم براتون عزیز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط