{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نگا همه این ترند رو رفته ویسگون عقب مونده:///

نگا همه این ترند رو رفته ویسگون عقب مونده:///
دیدگاه ها (۲۷)

سلام:)

فقط اونایی که طوطی دارن درک میکنند:

ایده ندارم🗿🚬بی ایده موندن بدترین حس دنیا هست:(

از این ترند عین سگ بدم میاد🗿🚬به بزرگی خودتون ببخشید

جدایی از این عقب مونده محاله🗿🤡🥸

تنهام بزارین عقب مونده ها.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط