{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچیه تو این دنیا اجباری زندگی میکنیم🙁😪

هرچیه تو این دنیا اجباری زندگی میکنیم🙁😪
دیدگاه ها (۰)

سعی میکنم قدرشو بدونم zahra_afولی یکم لجبازه دیگ چکنم

پوف😪🙁

ریتم اهنگش ارومه خیلی خبه کسی اهنگو داره دایرکت

😪🫂🥀🙂

در این دنیا زندگی کنیدولی با این دنیا زندگی نکنید

تو کامنتا یجور رفتار کنید انگار همه تو یه خونه زندگی میکنیم ...

دعوا میکنیم، بحث میکنیم، قهر میکنیم ولی با دنیا عوضت نمیکنم💋...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط