{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل بستن به آدم دیه تمام شد 😅😅😎

دل بستن به آدم دیه تمام شد 😅😅😎
دیدگاه ها (۱)

پره دردم

ریده شد تو زندگی پسرای که هنوز ماشین ندارن

اون که رفتهههه دیه هیچ وقت نمیاد...🥀تا قیاااااامت..دل من گری...

اسن منیه دیه نیاااااار جلو چشایام دیه نیاااااا

هر چه منت میکشی او بی محلی میکند ای دل دیوانه بس کن قحطی ادم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط