{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما در یک سیاره ی ناچیزیم...

ما در یک سیاره ی ناچیزیم...
دیدگاه ها (۰)

خودم ۱۷ خردادکسی ۲۱ آبان نیس

تروخدا اسم آهنگشو بگیننننن

خدایا منو ۱۰ بعدی هم بکنی راضیم

منم همین سوالو دارم...

خر شانسو باشیداخه بچه تو میدونی داری ارزوی ی سیاره رو زندگی ...

صدای واقعی سیاره هاتا آخر ببینید

از این سیاره متنفرم🙏🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط