{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایییییییی اشکم میادد

این سریال رو تموم کردم وایییی خدایی آخرش قشنگ بودش خیلی اولش در بین قسمت هاش مکث داشتم ولی واقعا عالی بودششس🫠😎🤭🥹🥹🥹🥹😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
دیدگاه ها (۳)

چقدر من

الحق که راست میگههه

هعییییی💔😭😭

یکی از قشنگ ترین و خفن ترین سریالی بود که دیده بودم💜ولی تو ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط