{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت خودمه البته فقط آهنگ گذاشتم و متنشو نوشتم🫩

ادیت خودمه البته فقط آهنگ گذاشتم و متنشو نوشتم🫩
دیدگاه ها (۳)

:)

🤌🛐

چی بگم🤌🎀

اینم سه تا دیگه از ادیتا... اولی رو فقط متنشو خودم نوشتم...

ادیت خودمه میدونم ریدم ولیخب گذاشتم🥰💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط