{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدما‌نسبت‌ب‌ِما‌هیچ‌وظیفه‌ای‌ندارن. . .

آدما‌نسبت‌ب‌ِما‌هیچ‌وظیفه‌ای‌ندارن. . .
اگه‌خوبی‌ای‌‌میکُنن‌از‌ذات‌قشنگشونه. . .
ذات‌قشنگِ‌هیچکسو‌نابود‌نکنید؛^
#عاشقانه #غمگین #عاشقانه_غمگین
دیدگاه ها (۴)

♥🫂#دوست #رفیق #عشق

تو بغل اون اروم میگیرم♥#عاشقانه

شل میام مثه باب کرم💃🏼. #خفن #گنگ

تو بهم آسیب زدی💔. #عاشقانه #غمگین #عاشقانه_غمگین

برادانلودکلیپ‌هابیشتریا اگه دنبال اینجوری کلیپ هایی عضو کانا...

دقیقا همینه...👌🏻💯فقط کافیه ی بار توی زندگیت اشتباه کنیاون مو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط