{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه من گریه نمی کنم.....

نه من گریه نمی کنم.....


دلیلش: چون آرون فکر میکنه بدون جولیت هیچه.

من: ای خدا فداش بشم.....
دیدگاه ها (۴)

دقیقا>>>☆☆☆

تایپم متاسفانه کمیابه.....

:)

....

تازه اولین امتحانمو دادمممممممم ریاضی بودددددددد فکر کنم خوب...

نگاهشووو...💔🥲میشه فیلم اصلی رو نادیده بگیریم و تصور کنیم دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط