{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقصیر خودمونه !

تقصیر خودمونه !
دیدگاه ها (۰)

:+

ولی هر ثانیه دوست دارم :)(به خدا مخاطب ندارععععععع)

چی؟

بلی

بعضی وقتا تقصیر خودمونه که:خیلی ”جدی” گرفتیم؛حرفهاروقول‌هارو...

شوگای خودمونه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط