لیام ...با اون چشم بند ...خودت نبودی انگار قسمتی از خودت
لیام ...با اون چشم بند ...خودت نبودی انگار قسمتی از خودت رو نمیپذیرفتی...در تلاش بودی تا توی سایه ها باشی و حالا...حالا اون لیامه که عاشقش شدم و باهاش از تیمز پریدم برگشته حالا دوباره لیام من شدی...نمیتونم دروغ بگم تو واقعا با این عینک بیشتر از همیشه فریبنده و زیبا به نظر میرسی و وادارم میکنی دوباره از اول عاشقت بشم لیلیوم سرخم
- ۳.۶k
- ۲۱ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۲۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط