{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسادت حتی در بین حیوانات ماده هم وجود داره

حسادت حتی در بین حیوانات ماده هم وجود داره
رفت به یارو گفت هوی خانوم این سلطان صاحب داره!😁🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۰)

با تو انگار تو بهشتم...

زخم‌هایم را دوست دارم.آنها شاهدان اصلی‌ام هستندکه چطور شجاعا...

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

ایتایار:این یارو طرفدار قالیبافه و ب حساب داره تیکه میندازهم...

نظر میخوام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط