{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خارجی ها میگن وسعت ایران چقدر کمه☠️😂🇮🇷💪

خارجی ها میگن وسعت ایران چقدر کمه☠️😂🇮🇷💪
دیدگاه ها (۱)

تا دیروز همشون مال ایران بودن تازه زبان در آوردن😂☠️🇮🇷💪

مو قشنگ دیگه به ایرانی ها پیراهن نمیدی؟☠️☠️😂😂😂

☠️🇮🇷💪

☠️🇮🇷💪

✅ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی :در طول جنگ ۴۰ روزه...

هر چقدر هم بگیرم بازم کمه🤏🏻

استریو خوشگلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط