{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تکسامو دیدیو چیزی نمیگی:)))

دیدگاه ها (۰)

We are not "okay" but we are good 🫠💔

شکستن:))🫠💔

چپیدم ت اتاق لامسب خدم😅🫠

بیشعور بودن فرق داره:(((((((

چی شده دلبر چیزی نمیگی؟

د اخه روانییییی نمیگی میرینم تو خودممم؟؟ عین ادم جملتو بنویس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط