{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#سلامتی همه بدا

#سلامتی همه بدا
هی نپرسید چی شده این رو گذاشتی به این آهنگ خیلی علاقه دارم برای همین گذاشتم
دیدگاه ها (۴۵)

خدایا باورم نمیشه برای اولین بار قراره نت ام تو وقتش تموم شه...

#عشق_پاک

اون بی لیاقت بوده به خاطر یه بی لیاقت نکن ارزشش رو نداره ، ا...

این اهنگ رو خیلی دوست دارم🫠

☆☆☆☆☆☆

نمیدونم برای چی این را گذاشتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط