{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچکس ندونست تو دلم چه خبره

هیچکس ندونست تو دلم چه خبره
#پسرک_مرده🥀💔+
دیدگاه ها (۵)

همیشه استامینوفن بقیه بودم واسه خودم درد خالی #پسرک_مرده🥀💔+

چرا دروغ بهم گفتی💔😔#پسرک_مرده🥀💔+

تو اگه حالیت بود نمیرفتی#پسرک_مرده🥀💔+

هنوز منتظرتم هنوز با هیچکی رل نزدم بیا پس دیگه اذیتم نکن لام...

جانم فدای رهبری که خون خودشو رنگین تر از مردمش ندونست ❤️‍🩹🥲

یکی قدر دازای رو ندونست منم ازش کپی کردم (چون دوستش نداشتی ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط