{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس برنامه هایی که داشتیم چی؟:)

دیدگاه ها (۳)

شاید من فقط یه احمقم...

مال من باش وقتی دنیا به پایان میرسه...

همه عشقمو بهت میدم...

امیدوارم خوشحال باشی ولی نه اونجوری که با من بودی...

بانوی عزیز من...

دارم عاشقش میشم و نمیتونم جلوشو بگیرم...

تو رویاهام احساس بیداری بیشتری دارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط