{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به کی بگم چقدر دلتنگتم

به کی بگم چقدر دلتنگتم
دیدگاه ها (۲)

دردم اینه یتیمی خیلی درده.‌.‌....

ببنییم این بزرگوار فردا میره یا نمیره😁

اگر دشمن ایران هستید و سرطان باسن دارید پیش اقای دکتر برین و...

چقدر دلتنگتم عشقپولیسم 🥹🥹🥹

بابا علی جونم چقدر دلتنگتم 💔😭💔😭

اخ که چقدر دلتنگتم آقاجانم قلبم نفسم زندگیم😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط