{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که حفظ کردم ارمی ها شما هم حفظ کنید

من که حفظ کردم ارمی ها شما هم حفظ کنید
دیدگاه ها (۶)

چرا میگید جیهوپ استوخون نداره نه چون رقصنده ی اصلیه و همه ی ...

لایک و کامنت یادت نره

اولین چیز اینکه خونسردیتونو حفظ کنید..

واقعا چرا اهنگارو اینقدر خوب حفظ میشیم؟؟؟لایک یادت نره اگه ا...

گون کیلوا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط