{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به خاطر همین نمیتونم تا یه مدت ارت بکشم😐

به خاطر همین نمیتونم تا یه مدت ارت بکشم😐
دیدگاه ها (۱)

شاهیییییینننننننننن

(روانی شدمحح خیلبییی) چون دست چپم شکست🤓لیلیلیلی

سمممممم🤣🤣

این شرایطی که من الان توش هستم اینجوریه که فک میکنم میتونم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط