{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بوس بوس بوس

بوس بوس بوس
بچه ها می‌خوام به پروفایلاتون نمره بدم اگر می‌خواین به پروف تون نمره بدم این زیر برام کامنت کنین عزیزانم♡♡♡
دیدگاه ها (۸)

یک اهنگ تو کامنتا بنویسین بقیه ادامشو بگن انگلیسی یا فارسی ف...

دیگه از ستاره ی من خسته شدم ولی می‌خوام فعالیت بعدی رو شما م...

اون خیلی خوشگلهآهنگش واقعا به آی میاد

ارا ارا سایونارااا

نمره به پروف های زیبا تون میشه حمایت بسم کامنت بزارین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط