{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید برم توبه 📿📿📿📿

باید برم توبه 📿📿📿📿
دیدگاه ها (۰)

Jk

اینو اول مهر استوری میکنم

توبه توبه خدایا🥲پنا می برم سمت خودت🙄از دست خوب تا بدش💔🚶

اونایی که نمیرن راهپیمایی باید خجالت بکشند و توبه کنند چون ع...

پزشکیان میگه اگر ابوسفیان، معاویه ویزید توبه کردند ما باید ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط