{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کلاس عربیه یا آموزش عاروق زدن 😐

کلاس عربیه یا آموزش عاروق زدن 😐
دیدگاه ها (۶)

یادش بخیر جوونیام مال ده سال قبله 😭😭😭

حوصلم سر رفته بود سر کلاس عربی این رو کشیدم یعنی اگر خانوممو...

این پرچم همش عربیه

ᶠᵃˡˡᵒʷ...?هم کلاس های هفتمم یه گپ زدن🌚ریدن همشون🌚هلپپپپ🌚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط