شما فارسی زبانها میگید هول ، ما تبریزی ها میگیم شورگوز 🤣🤣
شما فارسی زبانها میگید هول ، ما تبریزی ها میگیم شورگوز 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- ۹۲۲
- ۱۲ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط