{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به پهنای صورت براش گریه کردم ....

به پهنای صورت براش گریه کردم ....
غمو هدیه کردم به قلبم.....😭😭😭
دیدگاه ها (۱)

آخرین پستم 🥲🥲🥲خوش باشین..... یعنی حال کنین با این پست

آخه عاشقم 🫠

چرا حرف های منفی زده میشه بابا لااقل حرفای منفی نزنین خبنم...

😭💔

هعی متنشو پایین گذاشتم

من با این ویدیو گریه کردم دلم براش تنگه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط