{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه ها


لَعنَتی‌ یه‌ جوری‌ "دِل‌" میبَره
انگار‌ خُدا اونو
"چفـــتِ‌ دلِ" مَن زده 🙈🌿



مرسی ک لایک میکنی قربونت برم...قلب منید 😍🤗🙃💙🙏
دیدگاه ها (۰)

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط