{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حامیم : خوش نمی‌گذره؟؟

حامیم : خوش نمی‌گذره؟؟
خیلی خوش انرژی ان این سانس❤️‍🔥
دیدگاه ها (۰)

حامیم: دوست دارم بدون معطلی تند تند اهنگارو بخونیم کیفشو ببر...

استایل امشب بچمون

حامیم:  من ادا در میارم که انرژی کمه ولی این سانس عالی🙃🤌🏻

به گفته خودشون حامی الان بالاترین طبقه هست

☆بهت خوش گذره سیسی جون☆☆راستی...........☆☆ چی شد؟☆

ولی جدا از شوخی ،گمونم اون دنیا خیلی خوش می گذره ؛آخه هرکی م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط