{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی برکم رفت

یعنی برکم رفت
دلیلی دیگه ای ندارم که سریال رو نگاه کنم
#ایبر_ایبیکه_برک
دیدگاه ها (۱۰)

کی بد بود 😂#ایبر_ایبیکه_برک

غرق زیبایی و صحنه شدم و برک:))

...)

فقط خودمم که این سریال رو نگاه می کنم؟اسم سریال شربت زغال اخ...

یعنی یه روز دیگه نمیتونم نقش اینکه خوشحالم رو بازی کنم ؟‌؟؟

دوستان، من نیاز به مشاوره دادم.یه سریال شروع کردم به نام درخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط