{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفت چشمان زیبای داری...

گفت چشمان زیبای داری...
گفتم چشمان زیبا غم های زیادی هم دارند😢

#استوری
دیدگاه ها (۶)

قصه ی گذشته های خوب من☺️ خیلی زود مثل یک خواب تموم شدن😐#استو...

ریمیکس

اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد...💔

سلامتی سه چیز:🫶🏼❤️‍خودم؛ خودش؛ خنده‌هاش🍻❤♥️♥️#استوری

اسم سریال مورد علاقت چیه؟ خودمزیبای حقیقیقهرمان ضعیف کلاس شو...

🔶استوری زیبای مهران غفوریان ❤️‍🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط