{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقاۍ‌اباعبــداللّٰــہ

آقاۍ‌اباعبــداللّٰــہ
کاش‌ میدانستم‌ تو را چگونہ آرزو‌ کنم کہ برآورده شوۍ‌💔'
یاحسین ❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

#السلام_علیک_یا_علی_اکبر💔کربلا دشتِ بلا خوانده و نامیده شدهد...

حرمله خیر نبینی ، گل من نورس بودچیدنش تیر نمیخواست نسیمی بس ...

و اما پسر شدم که تو را ارزو کنم....تاسیان🛐

کاش یکروزی تو این ترافیک گیر کنم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط