{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

افتاده در بندم..

افتاده در بندم..
دیدگاه ها (۲)

دلم طوفانیه از غم...

میری سفر برو خدانگهدار..

ضامن که رضا باشدمن آهوی در بندم... #امام_رضا

هه هه 😈شرت می بندم که بیشتر شو ندیدح باشین 😈

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط