{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هستی من کجایی اخه تو این هوای بارونی بدترین این هست که دل

هستی من کجایی اخه تو این هوای بارونی بدترین این هست که دلت تنگ باشی
دیدگاه ها (۰)

دلتنگی خیلی بد هست حتی یه لحظه هم نمیشه تحمل کرد

به خدا قسم اگه خبری ازش نشد این کار بد رو انجام میدم دیگه تح...

من دی ماهی هستم

میخواستم بگم اما ماهک حرف دلمو زد

حرف مردم؟این مردم به هوای بارونی هم میگن.....خراب!

مطمئنم همتون دلتنگ موشنگ هستید🫠🍭🍬ولی من بیشتر 🌚🖤اخه حق هم دا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط