من وقتی اون برانداز که "عاشورا تاسوعای ما ۱۸ و ۱۹ دی بود"
من وقتی اون برانداز که "عاشورا تاسوعای ما ۱۸ و ۱۹ دی بود" رو
سر صف قیمه نذری میبینم:
پی نوشت :
منظورمو دقیق گفتم برانداز
صف مطالبه گران و منتقدان از براندازان جداست
#ما_حالا_حالاها_با_شما_کار_داریم
┄┅═☫ #من_طرفِ_شمام_آقا ☫═┅┄
#السلام_علیک_یاحضرت_فاطمه_الزهرا_(س)
#مرهم_زخم_دلم_چادر_خاکی_است
#فاطمیه_خط_مقدم_شیعه_است
#سپاه_پاسدارانقلاب_است
#اسرائیل_۲۵سال_آینده_را_نخواهد_دید
#خادم_الشهدا
#شلمچه
#قرار_دل_های_بیقرار_شلمچه
#من_از_دیارحبیبم_غریب_اُفتاده_ام
#در_زمین_عشقی_نیست_زمینت_نزند_آسمان_را_دریاب
#لبیک_یازینب(س)
#ان_شاءالله_قدس
کپی=سه صلوات برای حضرت زهرا(س)
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
#یا_زهرا(س)
سر صف قیمه نذری میبینم:
پی نوشت :
منظورمو دقیق گفتم برانداز
صف مطالبه گران و منتقدان از براندازان جداست
#ما_حالا_حالاها_با_شما_کار_داریم
┄┅═☫ #من_طرفِ_شمام_آقا ☫═┅┄
#السلام_علیک_یاحضرت_فاطمه_الزهرا_(س)
#مرهم_زخم_دلم_چادر_خاکی_است
#فاطمیه_خط_مقدم_شیعه_است
#سپاه_پاسدارانقلاب_است
#اسرائیل_۲۵سال_آینده_را_نخواهد_دید
#خادم_الشهدا
#شلمچه
#قرار_دل_های_بیقرار_شلمچه
#من_از_دیارحبیبم_غریب_اُفتاده_ام
#در_زمین_عشقی_نیست_زمینت_نزند_آسمان_را_دریاب
#لبیک_یازینب(س)
#ان_شاءالله_قدس
کپی=سه صلوات برای حضرت زهرا(س)
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
#یا_زهرا(س)
- ۱.۶k
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط