{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل را نظر لطف تو بی تاب کند --- یا حسین ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
شروع می کنم این عشق را بنام حسین
دیدگاه ها (۴)

سلام بر مهدی و لحظه ی طلوع ش

خوشبختی یعنی / هر کس تو را داشته باشد ۰

پناه می بریم به خدا از تمامی وسوسه ها

صبح می شود این شب تاریک - صبر داشته باش

ایران هست ، ما هستیم ، حتی بزرگتر از قبل

در این دریا ی طوفانی خدا با ما ست می دانی

بسم الله الرحمن الرحیم با نام حسین شروع به پست های مذهبی مون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط