{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو قلبم تو حق خدایی داری

تو قلبم تو حق خدایی داری
دیدگاه ها (۰)

درخواستی استوری

تو در اعماق قلبم مثل خدا جا داری 🤍

تو درخوش‌ترینجای قلبماقامت داری...#عاشقانه #ویسگون

اکوا من خیلی دوست دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط