{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه ازم چیزی جز یه دیوونه عصبانی باقی نمونده:)

دیگه ازم چیزی جز یه دیوونه عصبانی باقی نمونده:)
دیدگاه ها (۰)

دیگہ از من جز یہ روانی عصبی چیزی نمونده.

گوربهههههه☆

Well, if you look at life, it has always been the same. We c...

ꜱɪʟᴇɴᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʜᴀᴠᴇ ᴛʜᴇ ʟᴏᴜᴅᴇꜱᴛ ᴍɪɴᴅꜱ☆

:)

تا بخودم میام میبینم دیگه چیزی نمونده که ازم ندونه😂

و تمام شد💔دیگه کسی از نسل طلایی باقی نمونده😭😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط