{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این که ما نیستیم 🤫😂

این که ما نیستیم 🤫😂
دیدگاه ها (۸)

با نگاش بچه ی بعدی رو هم ساخت😂✨

درخواستی تون بود از یازگی و ملیس:))چطور شده؟💫🙂my edit✨

Sen benim başıma gelen en güzel şey 💞✨

کدومشون؟😅🖖🏻my edit✨

چه روزگاری شده ... تا دیروز باید به ترامپ اثبات میکردیم که ه...

ما هرچی باشیم گپی شده ی این اون نیستیم ✌

این خانمها میگه . یاد بگیریم بلد نیستیم در باره چیزی نگیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط