{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برا همین دیر به دیر میگم بهت... هیچکدومش خوب نیست پس..؛ ح

برا همین دیر به دیر میگم بهت... هیچکدومش خوب نیست پس..؛ حالا با این آهنگ میگم که دوستت دارم🫵

#برا‌همونی‌که‌خودش‌میدونه
دیدگاه ها (۲)

من و داداشم:

بچه ها خواهش میکنم بهش بگید پیویشو باز کنه((:@keyhan_entp

🫠 چالش ناشناس https://harfeto.timefriend.net/17482760582921

بهترین رفیق؟@godwin_m.aisha

حالا با این آهنگ میگم که دوستت دارم 🐣💛

تو بگو دوستت دارم ، من بهت میگم چطوری آدما بال در میارن .درو...

جونمو میدم برا این اهنگ:) مخآطب؟ z (تو ویسگون نیست)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط