{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هیچ وقت هیچ چیز خوبی نبودم

من هیچ وقت هیچ چیز خوبی نبودم
دیدگاه ها (۰)

چرا نفهمید؟

شاید اگه برمیگشتی....

چزا زندگی اینجوریه

میدونی دیگه

من هیچوقت ..... خوبی نبودم

شرایط

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط