{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به گ.اه رفتم

به گ.اه رفتم
دیدگاه ها (۲)

بچها تکذیب شد و بنده فعالیت میکنم 🥸🫶🏻

یه ادیت ناب از 🥶jinx🥶لایک و فالو یادت نره ♥️🫶🏻

بچها به چوخ رفتم و دو یا یه هفته نیستم به خاطر شرایط تحصیلی ...

در جواب خیلیا 👺لایک و فالو یادت نره ♥️🫶🏻

گ گ گربه دستش نمیرسه به گوشت میگه پیف پیف 😎✨

نه خ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط