{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینوووو دلم نیومد نزارمممم😭😭😭

اینوووو دلم نیومد نزارمممم😭😭😭
حالا چی نظرتونه کلا فعالیت نکنم چون نتا هم وصل شده دیگه حمایت نمیکنین 😭😭😭🤧
دیدگاه ها (۷)

وایب کتاب شوالیه و شاپرک میخواممممممممممممممممممم

((((((:

هییییی نظرتونه این پست آخر باشه؟

چرااااااااااا چتتتت خرابهههههههه من میمیرمممم اگه با اون یه ...

دلم نیومد فعالیت نکنم

خب سلام فکر نکنم دیگه فعالیت کنم چون که الان نتا وصل شده و م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط